garancija
U sklopu postprodajne podrške, Shopland d.o.o. je za Vas kreirao Program zaštite kupaca.
Svaki proizvod kupljen putem Shopland.ba, a koji podliježe uslovima za izdavanje garantnog lista, dolazi sa ORIGINALNOM garancijom proizvođača.
🔸 Svi proizvodi renomiranih proizvođača (npr. Samsung, Gorenje, Beko, Sony...), uključujući svu potrošačku elektroniku dostupnu na Shopland.ba, dolaze uz garanciju da će proizvod ispravno funkcionisati ako se koristi u skladu sa namjenom i uputstvima.
🔸 Ukoliko za vrijeme trajanja garantnog roka prijavite kvar, proizvođač se obavezuje da će otkloniti grešku o svom trošku, najkasnije u roku od 45 dana od dana prijave ili u roku navedenom u garantnom listu.
🔸 Svi zahtjevi za servisiranjem rješavat će se isključivo u ovlaštenim servisima, sa:
Ugradnjom originalnih rezervnih dijelova
Zamjenom uređaja samo legalno uvezenim i originalnim uređajima
Ukoliko originalni model nije dostupan, korisniku će biti ponuđen zamjenski uređaj iste ili slične vrijednosti
📦 Listu ovlaštenih servisa dobit ćete uz uređaj.
📘 Više o servisnim procedurama možete pročitati u odjeljku Servis i garancija.
📞 Telefon: 066 535 929
📧 Email: info@shopland.ba
🕗 Radno vrijeme korisničke podrške:
Ponedjeljak – Petak: 08:00 – 20:00
Vikendom i praznicima: Korisnička podrška nije dostupna